tisdag 17 augusti 2010

Mardrömmen fortsätter...

Mardrömmen jag skrev om tidigare idag handlade om att jag var tillbaka och arbetade på kvantum. Det hela var verkligen jättejobbigt och ja jag hade ångest genom hela drömmen. Jag kände mig verkligen inte välkommen tillbaka...

Sen fortsatte mardrömmen lite smått idag. Fick kort från handels fackförbund att de försökt kontakta mig. Vilket de verkligen inte gjort om man inte ser räkningar som ett sätt att kontakta folk.

Ringer, berättar att jag har för 2 månader sedan kontaktat dem och bett att få gå ur. Blir hänvisad till ett annat nummer, administrativa kontoret. Där säger de att det skickade mina papper först ÅTTA arbetsdagar efter att jag mailat dem. Jag som trodde det var posten som strulat och gjort att papprena inte kom förrän 14dagar efter att jag mailat dem. Jag fyllde iallafall i papprena direkt och skickade dom. men de hann tydligen inte in förrän efter 1 juli. Jag kontaktade dem och ville gå ut den 14juni. Hade de skickat papprena direkt eller iallafall samma vecka (den 14 juni var en måndag, så det känns inte helt orimligt att de borde ha hunnit posta papprena samma vecka). Nu påstår de att jag måste betala avgift även för juli månad. Innan jag betalat kan de inte bevilja min utgång om jag förstod rätt.

Men jag tänker definitivt inte betala vilket jag talade om och sa att då fick de banne mig skicka de till inkasso. Men si det gjorde man inte. Så jag vet inte. Antar att de tänker fortsätta skicka brev och räkningar, men jag tänker fortsätta strunta i att betala. Tänker banne mig inte betala för deras strul och jäkla seghet!

Så jag får väl se hur det här kommer sluta. Bättre än igår mår jag definitivt inte. Ytterligare en börda på axlarna. Men betala går inte, det har jag inte pengar till. Det var liksom därför jag ville gå ur för jag inte har råd och sen strular det jämt med den där förbaskade avgiftsbefrielsen så jag tvingas alltid betala någon månad emellan.

jäkla skitstrul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar