lördag 22 juni 2013

Bröllop

Idag är det en vecka sedan jag gifte mig med min underbara man

Vi bestämde oss cirka en månad innan efter att jag hittat en notis på facebook om drop-in bröllop på skansen. Det kändes bara som vår grej. Skickade ett skämtsamt mms till Anders om det, men tanken fanns kvar och efter lite funderade så bestämde vi oss för att faktiskt göra slag i saken. Vi har pratat om att vi vill gifta oss men vi vill inte göra de för stort och vi ville göra det på vårt sätt. Och det blev verkligen kanon bra!

Solen sken och ja, det var helt enkelt en underbar dag! Vi fick vår dag precis som vi ville.

Innan vigseln blev det lite väntetid.



Min vackra bukett som min snälla farfar hade bundit åt mig. Verkligen vacker!

Efter vigseln. Tycker verkligen om det här kortet
Våra vigselringar liggandes i/på buketten

Jag som alltid kör den enkla stilen gjorde de även på vår bröllopsdag. Mascara och en enkel blomma i håret. Men jag kände mig verkligen vacker och jag som annars sällan tycker jag blir bra på bild har flera bilder från den dagen på mig själv som jag gillar.

Stort tack till alla som förgyllde vår dag på ett eller annat sätt! Stort tack till Sanna och Stefan som hjälptes åt att fotografera dessa fina kort under vår dag. Men kortet efter vigseln är faktiskt tagen med min mobil och är taget av kusin Therese.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar